Thursday, February 23, 2017

tack för att du tittar förbi!

Denna blogg fungerade som en offentlig anteckningsbok - och stundtals diskussionsforum - under de år jag forskade och föreläste på det spännande ämnet kreativitet. Jag låter den finnas kvar då den fortfarande tar emot besökare dagligen. Det är förstås trevligt att ni är många som än i dag kontaktar mig med spörsmål på tema kreativitet. Jag upphörde emellertid med min verksamhet 2014 och tar således inga uppdrag idag.

Jag önskar er stor glädje och sprudlande kreativitet,

Evelina

1 comment:

E-handla Sverige said...

Tråkigt att du lämnar. Det var en bra och kreativ blogg som behövdes! Vi kör en egen om e-handel och försöker sprida information för nya och befintliga e-handlare hur de kan öka sin kreativitet på e-handelsmarknaden i Sverige.